سرعت واقعی اینترنت شما

وقتی شما به اینترنت متصل می شوید دو تا مانیتور بسیار کوچک در کنار ساعت ویندوز شما قرار می گیرد (System Tray) و به وسیله یک بالون مقدار سرعت اینترنت شما برحسب kbps ( کیلو بیت در ثانیه ) نمایش می دهد ولی این عدد بیانگر سرعت واقعی اینترنت شما نمی باشد و در واقع این عدد مربوط به سرویس دهنده اینترنت شما (ISP) می باشد. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به سرعت واقعی اینترنت خود پی ببرید.
برای آگاهی ازسرعت واقعی اینترنت خودتان ، سایت های بسیاری وجود دارند که به شما مقدار سرعت واقعی را بیان می کنند ولی در این بین سایت
http://www.abeltronica.com/velocimetro/pt/?idioma=uk&newlang=uk با شیوه ای بسیار جالب علاوه بر بیان سرعت حقیقی اینترنت شما ، سرعت Download و Upload واقعی اینترنت شما را نیز بیان می کند . برای این کار بعد از ورود به سایت abeltronice و با کلیک یروی گزینه Test now می توانید به سرعت واقعی اینترنت خود دست پیدا کنید . به عنوان مثال خود من هر وقت که به اینترنت وصل می شوم این بالون سرعت 52 kbps را نشان می دهد ولی با مراجعه به این سایت نتیجه زیر حاصل شد.... شما هم امتحان کنید .

در ضمن این نکته را بد نیست بدانید که چرا بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود تفاوت زیادی وجود دارد؟در پاسخ باید گفت هیچ تفاوتی بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود وجود ندارد و در واقع این دو با هم برابر می باشند . سرعت اتصال شما به اینترنت برحسب kbps ( کیلو بیت در ثانیه ) نمایش داده می شود و سرعت دانلود بر حسب kBps ( کیلو بایت بر ثانیه ) و از طرفی هر بایت معادل 8 بیت می باشد . پس اگر سرعت اینترنت شما به فزض 46 کیلو بیت در ثانیه باشد با تقسیم عدد 46 بر 8 آن را به کیلو بایت در ثانیه تبدیل کرده ایم و چون طبق قرار داد سرعت دانلود همواره برحسب kBps می باشد پس سرعت دانلود شما با توجه به حاصل تقسیم برابر 5.75 kBps خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 / 5 / 1392برچسب:سرعت اینترنت,سرعت واقعی,
ارسال توسط morteza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 348
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1